søndag den 19. februar 2012

Pral pral pral !!!!!

Min søndag er gået med en inderligt unyttig beskæftigelse: at pynte en styropor"kage" med æggehvideglasur. Jeg har været på kursus hos Sif i Aarhus (anarka.dk), sammen med 4 andre sukkernørder.
Resultatet ses herunder. Nederst resultatet af et tidligere kursus.


Det er ren meditation i vores fortravlede tid at bruge TIMER på at udføre bittesmå, svære sukkerkruseduller.
Indtil nu er det min erfaring at de mennesker der gør det er ret specielle, på den helt rigtige måde. det har været nogle rigtig gode kursusdage, det er noget, jeg hellere end gerne gør igen!

1 kommentar:

  1. Hold da op de er flotte!
    Stor respekt for det. Jeg kan godt forstå hvad du mener med meditationen :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...