lørdag den 10. marts 2012

fyndord om hengivenhed

Den her har kørt rundt i hovedet på mig siden jeg læste den forleden:

Hvis du må kæmpe for en mands hengivenhed, er han det ikke værd!!

Meget rigtigt! 
Især hvis man bemærker sig, at vægten i sætningen ikke ligger på "mand", men på dig selv, kære læser.
Fjern "en mands" ovenfor, og første linie bliver til: "Hvis du må kæmpe for hengivenhed" - HOV! Så har du (efter min egen erfaring) noget du skal i gang med at arbejde med. 
Jeg har personligt kæmpet alt for meget (og alt for længe!) i tidligere forhold, for at finde (fremelske) en hengivenhed, der ikke var at finde.

Tredje gang er lykkens gang, siges det. 
Jeg er i dag lykkelig med min tredje, min meget elskende og elskede mand.
Vores fælles hengivenhed er basis i vores liv med hinanden - er det ikke vidunderligt at vide, på sådan en grå morgen som i dag?


God weekend til alle, især til dig, kære læser!

3 kommentarer:

  1. Hvor har du ret, mon det er noget med at vi skulle være søde piger, der var glade og tilfredse med det vi fik ?
    Pyt, jeg har det som dig, mit andet ægteskab er så meget bedre end det første, og med gensidig hengivenhed, ikke fordi vi skal, men fordi vi har lyst.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror, det er noget af forklaringen, netop at vores synlige udtryk var vigigere end vores "indhold". Og til sidst aner man jo ikke selv, hvad man egentlig er...
      Godt vi er ude over de tider, hvor man skulle blive sammen, uanset hvad!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...