fredag den 27. april 2012

godt, manden er bortrejst....

Jeg har nemlig lige fundet et større (glemt) lager af garn i en kommodeskuffe i stuen....
Bomuldsgarn, mohairgarn, 20 år gammelt Isagergarn, endnu ældre pladegarn, diverse uld- og blandingsgarner. 

Det fund får den søgående ikke nødvendigvis noget at vide om ;-) - han kunne let finde på at antyde noget om for meget garn.


Det glemte garn er nu camoufleret i det eksisterende lager (mit ganske lille lager, kun en 6-8 store plastickasser), og en flok blå/grønne/gule rester er lagt i en bunke for sig selv, til nedenstående fede jakke til 8 mdr's Villads.
Første firkant er allerede af nålen.

Jakken er at finde i denne uges "Hendes Verden".
Jeg er lige ved at tro, jeg havde det originale udklip liggende i mange år, inden det forsvandt.
Måske i forbindelse med en flytning.

Væveredskaberne, som også havde fundet plads i farmors afsyrede kommode, er også blevet flyttet, så nu har jeg god og overskuelig plads til mine duge, lige ved spisebordet.

Og garnet?
Jeg er måske ikke i umiddelbar nød, kan nok godt klare mig et (lille) stykke tid med det jeg har.
 Med mindre selvfølgelig der dukker nogethelt uundværligt op...

2 kommentarer:

  1. Ha,ha,ha hvor jeg kender det :). Mødte en pose med en meget gammel ( 20 år tror jeg) bluse på loftet forleden. Nu er den kommet med ned, såden kan få de ærmer syet på, og komme i drift. Håber du har haft en hyggelig weekend.

    SvarSlet
  2. Bare den ligger så længe, så er den jo nærmest topmoderne igen ;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...