torsdag den 5. april 2012

Hvad sætter man på en bryllupskage?


Jeg er lige faldet for fristelsen til at flashe lidt sukkerstads for jer.


Alt på billederne på denne side er lavet af spiselige materialer.
Hovedingrediensen er fondant/sugarpaste, som er et spiseligt, modellérbart materiale.

en farlig masse roser, lavet til en kollegas bryllupskage


bryllupskagefiguren til 
ældstesønnens og svigerdatterens bryllup.
Som stiver i hoved+krop 
anvender jeg (ukogt!) spagetti.



en lille kuriositet:
en af søn+svigerdatterens gæster,
som skulle løbe mesterskab
i stafet dagen efter brylluppet.
Når man - som jeg - er lidt nørdet med at lave ting, er det den rene svir at kunne arbejde i et materiale som sugarpaste.

Tænk, hvis jeg lavede de samme tin i modellérvoks! Jeg ville da ryge direkte på den lukkede for at være FOR nørdet.


Livet er i sandhed fuldt af 'risikøer'!








 til en venindes datters bryllup


















































Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...