lørdag den 23. juni 2012

tf.dk

De gamle, garvede, der har været til hver eneste Tønderfestival igennem ALLE årene skumler. 
Konceptet er lavet om! 

HELLIGBRØDE!!!! Er der mange, der giver udtryk for..

Billetsalget er i skrivende stund i fuld gang.

Alle billetterne til specialkoncerterne var væk efter en time, men jeg var blandt de hurtige (og heldige).
Har fået fat i lige netop de billetter, jeg allerhelst ville ha'.
Jeg er glad!

Savner bare rigtig meget den traditionelle gospelkoncert søndag formiddag, som ser ud til at været blevet ofret på fornyelsens hellige alter. 
Vi har ellers haft nogle forrygende koncertoplevelser søndag formiddag i Tønder.

Se og lyt fx. her - efter sådan en omgang er man helt høj! 
Dem har vi heldigvis oplevet to gange.

Jeg ved ikke, om fornyelsen af Tønderfestival'en er godt eller skidt. Det vender jeg tilbage med min uforlignelige mening om omkring 1. september.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...