fredag den 1. juni 2012

Trøst

Når man har været artig, og hverken har slået, sparket, bidt eller sagt (for mange) grimme ord til tandlægen, har man så ikke fortjent en belønning?
JO!
Regnbuefarvet Kauni. Jeg har en plan, jeg skal bare lige komme i tanker om hvor jeg har lagt opskriften, som jeg fik af en kollega for 4-5 år siden......
Har faktisk aldrig strikket Kauni før. Nu skal det prøves.

De to tænder, der skulle krones, var slet ikke på dagens program. Der er tre, og de skal lige vente en måned endnu.
I dag var det "kun" en gammel rodbehandling, der skulle forbedres på, inden den skal have krone på. 
Jeg har været totalt skæv i hovedet af bedøvelse, men nu (4 timer senere) er den ved at lette lidt.

Jeg overlevede!

6 kommentarer:

  1. Håber du er ved at genvinde den gamle ansigtsfacon. Glæd dig til at strikke i Kauni, det er så spændende med farveskiftet, at man bare lige må strikke lidt længere og lidt længere og......

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har hørt det kan kradse, men det plejer ikke at genere mig.
      Hvordan bliver det efter vask?

      Slet
    2. Jeg synes ikke det kradser, men jeg er heller ikke sart. Jeg har strikket halstørklæde som jeg har vasket ved 30 grader, så det filtede lidt.
      Og så har jeg strikket en trøje med knapper foran, eller med plads til knapper, for de er ikke syet i endnu. Jeg plejer at lukke den med en stor sikkerhedsnål.
      http://hoensestrikogjuletraeer.blogspot.dk/search/label/kauni

      Slet
    3. Sjovt, netop den med en forsigtig maskinvask er også min foretrukne efterbehandling af uld. Synes den lette valkning gør ulden ekstra lækker.

      Slet
  2. Jo, du fortjente bestemt en belønning efter tandlægebesøget :-) Garnet ser meget lækkert ud, og det er skønne farver!

    SvarSlet
  3. Det kan bare gå hen og blive dyrt, hvis jeg fortjener belønning efter hver gang! Der er MINDST 3 besøg endnu, og en monsterregning......

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...