fredag den 6. juli 2012

Er der en vej udenom?

Tandlægebesøg truer!

Igen i dag skal jeg af sted, og yde mit bidrag til tandlægens 4 ugers luxusferie for ham, konen og børnene på Tahiti. Mit rigelige bidrag!
Tænk, at man (næsten) frivilligt underkaster sig adskillige timers rædsel og pine fulgt af en omfattende lænsning af dankortet........... 
Måske skulle man bruge tiden til et psykiaterbesøg i stedet. 

Eller også skal jeg bare gå i gang med at få børstet bisserne (selvfølgelig undtagen de tre, der alligevel bare skal fjernes i dag) og så se at komme af sted.

Der ligger jo heldigvis en garnpusher i nærheden af den grumme klinik, hvor jeg kan trøstindkøbe en ganske lille smule bagefter...........

Jeg har jo kun gang i 3-4 projekter for tiden, det går virkelig ikke!

6 kommentarer:

  1. Uha, hvad skal jeg sige? Velkommen i klubben. Jeg har også lige afleveret en mindre formue til min tandlæge (som sjovt nok ligger lige ovenpå en garnbutik ;-))

    SvarSlet
  2. Åbenbart en givende kombination.
    Jeg "nøjedes" i dag med 3 T-shirter (sat ned fra 399,- hver til 99,-) og to nøgler Kauni.
    Man kan vel altid bruge lidt Kauni...

    SvarSlet
  3. Jeg kan også kun sige UHA. Og trøstegarn - det går jeg også ind for :-) det kan bruges i rigtig mange tilfælde.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikk'?
      Og på den måde er det lige før at det er helt godt at der stadig er adskillige tandlægebesøg planlagt!

      Slet
  4. Når Palle går til tandlæge, er det for at få nogle af deres penge - godt koncept, den klinik ligger ovenpå Vinens verden - bom, bommelum!

    SvarSlet
  5. Ham smart, ham Palle.
    Men det får du da ikke meget garn ud af??

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...