søndag den 15. juli 2012

Ses vi.........


Jeg har boet ufattelig tæt, næsten direkte på Vorbasse markedsplads. 
Unægtelig en stor fordel, hvis man var typen der havde brug for at kunne kravle på knæ og albuer hjem fra endnu en festlig markedsdag.
Den del af markedsglæderne har jeg ladet min opvoksende ungdom om, og de muligheder har de haft megen fornøjelse af.
Sammen med alle de af kammeraterne, der havde behov for at overnatte i telt i haven, måske lidt væk fra forældrenes overvågning.
Både mine (og de andres) unger har fået taget sig nogle gevaldige ture i hegnene, men de har også altid været gode til at passe på hinanden, de unge mennesker.
Vi har en rigtig god ungdom i dette land! 

Det mest generende (og alligevel ret underholdende) ved adressen var at jeg ALTID blev stoppet af policen, hvis jeg (i min sølvfarvede Golf2 - Brianbilen) vovede mig til eller fra byen.
Det fedeste var at køre hjem, forbi "indkørsel forbudt" skiltene - vi beboere har vel rettigheder!

Nu bor jeg et stykke fra denne verdens midpunkts-by, men har heldigvis stadig gode eks-naboer. Så uanset jeg ikke har været beboer i snart 10 år, kører jeg stadig (med storsnudet mine) ind og parkerer på min gamle vej. Man har vel lov at besøge gamle naboer, også i markedsdagene!!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...