onsdag den 3. oktober 2012

Nessie af softwoolsilk



Blev for allerede flere uger færdig med denne her Nessie i karrygul og orangerød softwoolsilk. En gave til en 60 års fødselar.
En ganske ung fødselar, må jeg lige erindre om det. Vi på 60 er ingenlunde affældige (tror jeg nok).


Garnet fandt jeg i en nedsat/rodekasse hos Dorthe, dengang hun havde sin fristelsernes hule midt i Vejen by, længe inden Garn-garagen blev opfundet.
Jeg har læst mig frem til at det ved (forsigtig hånd-)vask bliver blødere og mere 'puffet' - ideelt til tørklæder. Det er i hvert fald varmt!

Jeg tror nu også, jeg kunne finde på at købe mere af det engang, til et eller andet lækkert stykke tøj til mig selv.....

4 kommentarer:

  1. Det er et flot sjal. Er det svært at strikke?

    SvarSlet
  2. Tak for det - modtageren blev også glad!
    Ikke specielt svært at strikke, der skal bare vendes og vendes og vendes.
    Og så er der en hulens masse masker i den yderste halvdel.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...